Träningen

Gick bra på träningen idag ^^ fast jag märkte att ja hade tappat massa kondition! :( Men hade mkt teknik kvar fortfarande ^^ sparkar fortfarande som ett proffs :P men mina lyftmuskler hade blitt mkt svagare :( aja får träna upp allt igen :P Men började en ny tjej idag som heter Ella, hon var riktigt duktig på sparkar :O de flesta är inte så tekniskt duktiga i sverige :P (alla tänker "han e Kines No shit he know kungfu :P" ) o alla tänker säkert också att jag sitter o knaprar på en riskaka just nu för att jag e kines, guess what?! thats what I'm doing right know while im blogging :P xP haha
Jag hade inte tränat på ett tag när jag tog den bilden, så kunde inte lyfta benet så högt :P
//MAT DAGS CIAOSSU!!
    0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Personligt
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Pinga Frisim

bloggping
RSS 2.0