Special inlägg :P

Har bråkat lite med Ina =/ men det är väl naturligt tror jag :O, bråkar man inte lite med varandra så håller man antingen inne allt lr så bryr man sig inte om varandra. Va ja vet så e de friskt att bråka ibland ^^
♥♥ Kära Ina, trots våra bråk så betyder du också otroligt mycket för mig! Du är min favorittjej oavsett ♥♥♥♥
//Lovessu :P
    2 kommentarer
Postat av: Cassie Chau

Du har rätt man behöver bråka ibland för att lätta på trycket dessutom man lär känna varandras gränser och då vet man nästa gång. ett förhållande där man "aldrig" bråkar är inte bra det är aldrig bra att hålla allt inom sig ^_^



Ni löser de nog snart :)

2011-01-20 @ 06:36:33
URL: http://casielyn.blogg.se/
Postat av: Princess

Du betyder mkt för mig oxå älskling :(

2011-01-20 @ 14:08:17
URL: http://inalibido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Personligt
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Pinga Frisim

bloggping
RSS 2.0