Mina brister

n människa är perfekt, alla har vi våra brister. Jag är mkt medveten sj om att jag har många brister :P fast det e svårt att själv veta va det är för brister man behöver nån med en mer objektiv syn på en som kan peka ut dessa. Men är det ingen som säger till en så kan man inte rätta till dessa lr hur?


Så ja har sagt till Ina att peka ut mina brister :P hon brukar aldrig säga nått annars, hon håller inne det rädd för att såra mig kanske :O men iaf nu fick ja henne o säga det. O hon tkr att jag är egoistisk lr mer för självsäker o tror att jag är bäst :P hon stör sig mkt på det. Jag sj tror att jag bara försöker vara bättre än andra killar så jag står ut från de, så att hon ska gilla mig mer än de. Men jag kanske inte har tänkt på att om jag gör så kan jag överskugga henne, o det kan få henne att känna att hon inte betyder lika mkt för mig kanske. I processen att få henne att tycka om mig så har jag glömt att jag måste visa att jag tkr om henne med. I början när man är nykära så är allt guld och gröna skogar, men sen när man börjar bråka lite och så kan det kännas väldigt jobbigt. Men jag tror att om man kommer över just detta, med varandras brister och försöker acceptera de samt att man sj försöker ändra de brister man vet att man har så visar det att det man kände i början inte bara var bullshit :P


Jag vet också att jag har en tendens att dra med andra när jag blir sur lr ledsen o göra de sura o ledsna. Men ska försöka bättra mig på den fronten genom o prata om det när jag inte är nöjd med nått :)


Osså en annan väldigt störig grej hos mig är att om nån har fel så kan jag trycka på det som fan, jag måste lära mig att acceptera att nån har sagt förlåt och inte fortsätta trycka på felet.


detta är några av mina fel, men kanske de viktigaste just nu. Ingen människa är perfekt, men man kan sträva efter att bli det för den man älskar ^^ <33<33 Jag hoppas du kan stå ut med mig när jag försöker ändra mina brister, på de viset så kan vi fortsätta skapa underbara minnen tsm <<3<33<3<3


//Ciaossu

    2 kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för din kommentar ^^

Nä visst är det ju så, men man är ju inte där för att

se snygg ut utan för att bli snygg :)

2011-01-20 @ 17:49:20
URL: http://sandstorm.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Måste bara säga också att du hade en väldigt snygg mage : )

2011-01-20 @ 17:50:12
URL: http://sandstorm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Personligt
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Pinga Frisim

bloggping
RSS 2.0