HOTAD!!

Fick ett paket på posten som jag hämtade idag, gissa va det innehöll?? ETT HOT! 
Haha ne men det va en julkapp från en kompis ^^ det är krokar som man skruvar in i väggen o hänger kläder på :P  Men ja trodde ärligt att de va ett hot från den där halvt efterblivne ninja wannabeen o ja garvade ihjäl mig xP sen hitta ja lappen :P men han har typ hotat mig indirekt innan genom o säga att han ska kasta giftpilar på mig :S licksom wtf?!?!!? hur efterbliven kan man bli? xP  men aja kanske borde tycka synd om honom, som en väldigt fin person har sagt. Han kanske har det svårt drf han e lite efterbliven :P
//Ciaossu!
    0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Personligt
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Pinga Frisim

bloggping
RSS 2.0