mkt o göra ingen tid

Har pluggat massa de senaste dagarna, inte orkat blogga då. Men igår så var ja o spelade badminton ^^
Riktigt bra konditions tärnign är det, det är typ som intervallsträning fast eftersom det är en boll med i spelet o en täväling så tänker man inte på tröttheten så mkt o pressar sig verkligen till det yttersta :) så det slår att springa på baand och spinning med hästlängder, tycker jag iaf.
sen drog jag hem till Carl o lagade lite Tom Yam Goong, den blev så jävla perfekt och god! vi åt för 4 personer :P För den som inte vet vad Tom Yam Goong är så är det en thaländsk sur och stark soppa, med antingen räkor lr kycklng i och sen en massa kryddor. den är väldigt mager och nyttig, o man vill ha mer ju mer man äter i princip :P aptiten höjs mer o mer ju mer man äter.
Idag så har jag suttit o spelat lite lite gitarr och så har jag pluggat hela dan i princip sen ja vakna. Åt en väldigt god lunch dock :D yakitori nudlar med kyckling
bilden är från när jag o Ina åt det i kungshallarna dock :P fast ugnefär sån här åt jag till lunch ^^ gjorde det sj :)
//ciaossu
    1 kommentarer
Postat av: Cassie Chau

Hej :)



hoppas du haft en skön helg?

Din mat får mig alltid att bli mega hungrig haha ^__^

2011-02-14 @ 06:41:36
URL: http://casielyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Personligt
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Pinga Frisim

bloggping
RSS 2.0