17 januari tvåtusen.........elva?!?!?!

Fan va tiden går snabbt! Blev sent igår, satt uppe o läste en bok :P skulle eg ringa princess men jag hörde inte äns mitt egna alarm, lr ja vakna inte av det iaf :S hade telefonen exakt intill kudden men nope :P
Klippte mig lite idag, luggen framförallt :O den nådde ner till munnen innan :P syns inte så bra på denna bilden kanske men ni får nöjja er ;) orka inte ta en massa bilder för att man ska se bra ut :P
Men iaf jag har börjat kolla på en serie som heter no ordinary family, hyfsad underhållande faktist, men mamman i den serien är ju en sån MILF!! så sjukt snygg (självklart inte snyggare än princess ;) <3<3<3) :O o hon e 39 år gammal
aa det e helt sjukt :S
här e "Dagens Weird" :P sägs vara gjutet från en form av victoria silvstedts rövhål :P
ska fixa mat nu
/ciaossu
    0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Personligt
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Pinga Frisim

bloggping
RSS 2.0