Filmtips

Juste kom på att jaa skulle ge ett filmtips. Detta är en av de bästa filmerna jag sett tror jag :O ligger iaf på top 10 ^^
"My name is Khan" heter den. Denna filmen är inte nån vanlig, ytlig hollywood rulle, är kanske för att den är skriven av en indier^^. Det är en väldigt djup film som speglar förtrycket mot muslimer väldigt bra :) så den rör upp väldigt åsikter  :) ett annat plus är att skådespelarna är väldigt trovärdiga och sätter sig verkligen in i sina roller. Detta är en väldigt sevärd film som får 4,5 kinapinnar av 5 haha xP. Genre skulle jag säga är romantik/drama. Det är en väldigt känsloladdad film så jag sätter en liten gråtvarning på de för alla känsliga tittare där ute ^^
//ciaossu
    0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Personligt
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Pinga Frisim

bloggping
RSS 2.0