what to do 2 day

Va ska man säga, har en jävligt tråkig dag idag. blev väckt av morsan när hon slängde massa färdig tvättade kläder på mig som  jag skulle vika o stoppa ner i resväskan. Det lät ungerfär såhär när hon skulle väcka mig:
Mamma: andy vakna nu
jag:ZZZZZzzzzzz.....
Mamma: Andy Vakna nu
jag:......mhmhmhmhmhm.....
Mamma: ANDY VAKNA NU *hdung* (hon kastar en klädhög på mig)
jag: jaaaaaa
Mamma: VAKNA NU!!!!!!!
jag: JAAAAAAAAAAAAAA!!!!........ZZZZzzz.......
Mamma: VAKNA! *swish* (drar av täcket)
jag: VAFAN GÖR DU?!?!?! DET ÄR FAN KALLT!!! ÖÖÖÖHHHHH!!!!! *stiger upp*
lite så låter det varje morgon :P
sen gick jag upp o åt frukost, tände en brasa för o värma upp huset lite, messa med älsklingen, tittat på TV, spelat hitarr och nu sitter jag här o skriver detta.
Agenda
  1. PLUGGA!!
  2. lite gitarr under pauserna
  3. Designa bloggen lite, det va länge sen jag skrev html resp CSS koder så kommer ta lite tid att sätta mig in i det igen
  4. vette fan va jag ska göra mer
  5. JO! jag ska sitta o sakna Ina så mkt o hoppas på att hon messar snart <3 :P
kanske lägger upp nått jag spelar sen om jag får ihop nått bra :P
//ciaossu
    0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Personligt
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Pinga Frisim

bloggping
RSS 2.0