Tjej problem - Jag för avundsjuk?

Ska inte gå in på detaljer på exakt va som har hänt men ungefär nått sånt här va det:
Tjejen jag älskar umgås med en idiot som tror att han är en ninja (ja på riktigt) sen så köper han massa grejer till henne som om han va hennes kille :S. Då blir jag avundsjuk, jag kunde trösta mig sj med att jag också köpt vad jag anser vara fina grejer till henne, men så kom dödsstöten: hon säger att han köper mer grejer till henne vid ett enda tillfälla än vad jag nånsin har gjort.... Är jag verkligen överdrivet avundsjuk när hon söker hos en annan kille det jag inte har just nu? jag anser inte det.
Så vi har snackat fram och tbx och hon tkr inte att hon har gjort nått fel o jag vill inte att hon träffar psykfallet mer, är det verkligen så fel av mig? hon sårar mig som fan och trampar på min värdighet när hon tar emot massa presenter från nån snubbe som inte har alla hästarna i stallet :( men va ska jag göra? älskar henner mer än allt.
Jag vet att jag kunde hanterat det mkt bättre o inte varit så arg när vi pratade om det det säger jag förlåt för.
Men är jag verkligen för avundsjuk?
    2 kommentarer
Postat av: Cassie Chau

hoppas de löst sig mellan er men om jag skulle gjort något sådant emot min man han hade blivit fly förbannad tror han hade reagerat som dig hehe ..



men om du älskar henne och hon dig då brukar de lösa sig ^_^

2011-01-11 @ 09:52:28
URL: http://casielyn.blogg.se/
Postat av: Andy Liu

Tack för ditt svar ^^ så det verkar inte som att jag har helt fel med att inte vara ok med detta :P



Det verkar inte vara nått problem nu :D

2011-01-11 @ 14:02:35
URL: http://andyliu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Personligt
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Pinga Frisim

bloggping
RSS 2.0