God morgon ^^

Blev jävligt sent igår, la mig inte förrän runt kl 4 =/ kolalde på 3 avsnitt av band of brothers :P. Mne ja vakna runt 11:30 så det va inte så farligt sent. Men har messat lite med Princess och hon har varit i Budofitness :D fan jag vill osså dit! :O man känner sig som ett barn i en leksaksaffär där inne ^^. De säljer tränings och kampsportsartiklar. Jag tränar kampsport för de som undra hur man får en sån mage :P närmare bestämt Taekwondo ^^ men det är väl inte så förvånande :P en kines som kan kampsport, det är som i filmen karate kid där han säger "Mom we're in china, everybody knows kung fu" :P. Det som e bra e att jag ska på årets första träning idag ^^ taggar som fan!!
//Ciaossu!
    0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Personligt
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Pinga Frisim

bloggping
RSS 2.0