Dagen so far - missade livsviktiga samtal, utrymma bygnader, anorektiska bögar och mkt mkt mer :P

Vaknade riktigt sent idag, runt 10 men somnade om o sov till 11 :P
Men sötisen Ina ringde idag på morgonen, men sov så tungt så ja hörde inte äns :S
Sorry my love <3<3 Önska att ja hade vaknat, för att höra din änglaröst direkt på morgonen är så perfekt!
Men gick som sagt upp kl 11 efter en sexdröm med Ina O:) drömde att hon red mig på en stol tills båda kom samtidigt^^
Mer får ni inte se :P
Sen gick ja upp o tog en kall dusch o åt frukost. Efter det så åkte vi in till stan för o fixa till incidenten med min superförminskade tröja genom o köpa en ny :P
Åkte till ett köpcenter o kollade H&M där, ja hittade 2 st som va min storlek men det fulaste hände =/ alla deras kassor slutade fungera :S så de va tvungna o utrymma hela butiken =/ ja tror inte på ödet men då kändes det som att det va ödet som inte ville att ja skulle ha den tröjan :P Men vi åkte iaf in till ston o hittade EN! kvar o den va exakt min storlek :D men det kommer säkert hända nått med den osså ska ni se xP
Den högra är den som har krympt för den som inte fatta det :P testade ta på mig den högra en gång o såg ut som en anorektisk bög då :P
Åter igen Vänster:nya  Höget:krympta :P man ser inte äns stickmönstret i den krympta längre, den är så kompakt att man kan använda den som skottsäkerväst om man klarar få på sig den :P
Men nu måste jag börja plugga :O
//ciaossu ;)
    1 kommentarer
Postat av: Cassie Chau

Sv:



Hejsan!



nejnej hehe jag är svensk men efter att jag gifte mig med min man så ville min mamma "svärmor" gärna ge mig ett kinesiskt namn så hon kollade med någon i kina som spådde med föddelse år eller va de va så kolla han hur mkt eld,vatten,jord, osv som jag hade för att kunna hitta rätt namn för mig så blev det sanho för jag saknar mycket vatten hehe



sorry lång historia egentligen :D

2011-01-12 @ 20:33:46
URL: http://casielyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Personligt
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Pinga Frisim

bloggping
RSS 2.0