Gårdagen

Tränade tkd igår i 3 timmar :O har nåra billder :P
Stretching så att man kan sparka högre ^^
hon har tränat i 3 veckor och är såhär vig?! fast hon e ju bara 10 :P sjukt mjuka småttingarna är :O
En av småttingarna som beundrar mig jätte mkt xP
Såg ut såhär innan jag gick på festen :P blev inga bilder från festen för det blev litemkt alkohol så ville inte ta upp telefonen :P drack en halv flaska vodka 3 öl o ett stort glas vin =/ men jag blev inte så full faktist :P Träffade massa trevliga människor :O bl.a. en amerikan som för överigt stötte på mig xP o musikaliska tjejer o killar, en som spelade cello och piano samt nån som spelade fiol och två som spelade gitarr. Va nån tjej som tränat mkt kampsport, typ judo o karate i 5 år lr nått sånt, altid lätt o prata med folk som har gemensamma intressen som en sj^^ blev utelåst på en balkong också, hörde en arab snubbe som pratade i telefon o grät på balkongen ovanför xP
//ciaossu
    0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Personligt
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Pinga Frisim

bloggping
RSS 2.0